×

Regisztráció

Személyes Információk

Belépési adatok

vagy bejelentkezés

Keresztnév kötelező!
Családnév kötelező!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
E-mail cím kötelező!
This email is already registered!
Jelszó kötelező!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Kérem fogadja el az ÁSZF-ben és ANY-ben foglalt feltételeket!
Email or Password is wrong!

Kézbesítés

Üdvözöljük a Divine Providence Kft. által üzemeltett DP Munkaruha Online áruházban!:-) Az alábbiakban hasznos információt szeretnénk nyújtani a webáruházból megrendelt termékek fizetési és szállítási feltételeit illetően.

A webáruházban a megrendelés folyamán, átvételi helyként a Soroksári bemutatótermünket is igénybe tudja venni, mely kapcsán nem számítunk fel szállítási költséget. Az átvételi lehetőség kezdetéről e-mailben küldünk külön értesítést Ügyfeleink részére. Telefonon történő értesítéshez kérjük jelezze igényét a „Számlázási és Fizetési felület” megjegyzés rovatában.

Költségek

Szolgáltatás Szállítási cím Kézbesítés Költség / Csomag
MPL alap csomag Magyarország 1-2 nap Hétfő - Péntek
Monday - Saturday
1400 Ft

Ingyenes Szállítás

Bruttó 40.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás díjtalan! Kérjük Ügyfeleinket, hogy ne feledjék el kiválasztani az ingyenes szállítás igényét a „Számlázási és Fizetési felület”-en, amennyiben a kívánt termékek végösszege eléri az ingyenes szállítás feltételét jelentő összeget.

Felhasználási feltételek

Feltételek elfogadása

A DP Munkaruha Online áruházban az Ügyfeleknek vásárlásra csak az Általános Szerződéses Feltételekben és az Adatvédelmi Nyilatkozatban leírtak elfogadása esetén van lehetőségük. Az Ügyfél a feltételek elfogadását a Fizetési és Számlázási felületen az e célt szolgáló négyzet bejelölésével jelzi. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül. Abban az esetben, ha az Ügyfél az ÁSZF és az Adatvédelmi Nyilatkozat feltételeit a fenti módon nem fogadja el, akkor az Ügyfél nem jogosult megrendelés leadására.

Személyes adatok kezelése

Az adatkezelésre a Weboldalon található internetes tartalmak felhasználóinak önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza a felhasználók kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az oldal használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek. Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (Infotv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása. A hozzájárulást Felhasználó az egyes adatkezelések tekintetében a Weboldal használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

Teljesítés

A vásárlásra kínált termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a termékek adatlapjáról lehet megismerni. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják – megfelelőségi nyilatkozatát az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a megfelelőségi nyilatkozatot, azt azonnal - mielőtt az árut használatba veszi - jelezze vevőszolgálatunknál és pótoljuk a hiányt.

Ár

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

Kézbesítés költsége

A megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítjuk saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Webáruházban mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló emailben is feltüntetésre kerül.

Helytelenül megadott adatok - Szolgáltató felelőssége

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a „Fiók Információk” adatlapom a szerkesztés gombokra kattintva nyílik lehetőség. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Rendelés módosítása

Miután az e-mail fiókjába megérkezett az automatikus Rendelés Visszaigazolás, Ön már a webshop felületén keresztül nem tudja módosítani a rendelését. Azonban a megrendelés módosítása az MPL részére történő átadás előtt még lehetséges, amennyiben ezt írásban jelzi részünkre az Ügyfélszolgálat elérhetőségein. A rendelések átfutási ideje általában 2-10 nap, tehát ha a rendelés feladása után 2 munkanapon belül szeretné módosítani a rendelését, akkor mindenképp javasoljuk, hogy először érdeklődjön Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetőségein a rendelés állapotáról, majd utána emailben nyújtsa be a módosítási kérelmét.

Regisztráció

A regisztráció során a felhasználó nevének (vezetéknév, keresztnév), egy valós e-mail címnek és egy választott jelszónak a megadása szükséges. A regisztráció során megadott adatokról a regisztráció során megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk. A Vásárló a Webáruházban történő regisztrációjával kijelenti, hogy a közzétett Adatvédelmi Nyilatkozat és ÁSZF feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

Postai kézbesítés

A megrendelt termékeket a Magyar Posta MPL üzletága segítségével juttatjuk el Önhöz (Magyarország közigazgatási határain belül), a megrendelés folyamán megadott címre. Kiszállítás munkanapokon 8 és 17 óra között. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a küldeményt a jogosult átveheti. A Postán a küldeményt még 5 napig őrzik meg.

Ajánlati kötöttség

A Vásárló által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazoljuk a Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Vásárló által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a megrendelése a Vevőszolgálatra megérkezett.

Garancia

A szavatossági jogot hat hónapos elévülési időn belül lehet érvényesíteni, ami a teljesítés időpontjában kezdődik. A szavatossági jog gyakorlásához a megvásárolt árú ellenértékének a megfizetését igazoló bizonylat szükséges, azaz a garanciális cserére visszaküldött terméket csak számla vagy blokk bemutatásával, tiszta (megtisztított) állapotban tudjuk átvenni. Szándékosan megrongált, nem rendeltetésszerűen használt terméket nem áll módunkban cserélni vagy javíttatni!

fizetés

Webáruházunkban jelenleg négy fizetési mód közül választhatnak Ügyfeleink.
- Készpénz: erre a fizetési lehetőségre csak a telephelyünkön történő személyes átvétel esetén van lehetősége Ügyfeleinknek.
- Utánvét: a postai úton történő szállítás estében (mind az Ügyfél címére történő szállítás mind a Postapontok használata esetében is) a szolgáltatás igénybevételének külön díjának megfizetésével nyílik lehetősége az Ügyfélnek. A díj tartalmazza az utánvét díját is! A szolgáltatások aktuális díját mindig feltüntetjük a Fizetési és Számlázási felületen.
- Előre utalás: utalásos fizetés választás esetében csak előre utalásra nyílik lehetősége lakossági Ügyfeleinknek. Az utaláshoz szükséges információk az előre utalás kiválasztása esetében, megjelenik a fizetési felületen.
- Online bankkártya: online fizetésre az OTP BANK fizetési felületén van lehetőség (kétlépcsős fizetés).

Elállás jog

Vásárló a vásárlástól 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Vásárlót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Vásárlót nem illeti meg az elállási jog olyan termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.

adó

A webáruházban feltűntetett termékek és egyéb szolgáltatások egységára/díja az Ügyfél által ténylegesen fizetendő, az általános forgalmi adót tartalmazó bruttó ár. A Számlázási és Fizetési felületen az ÁFA mértékét a vásárlói kosár végösszegét illetően külön soron feltüntetjük.

Hírlevél
Facebook Page